• (Android/iOS) Hidden Hotel: Miami Mystery kod meningkatkan kristal

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hidden Hotel: Miami Mystery ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hidden Hotel: Miami Mystery IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kod meningkatkan kristal ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hidden Hotel: Miami Mystery 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Saya sangat menyukai permainan ini, tetapi kemas kini terakhir ini mengalih keluar ganjaran tenaga tahap saya. Ganjaran tenaga lama untuk item yang terdapat dalam tahap berjulat antara 15 hingga 175+ dan kini semuanya telah ditetapkan kepada hanya 30 tenaga, itu lembu. Saya telah menyelamatkan mereka untuk kejohanan dan kini mereka tidak cukup untuk membantu saya dalam satu kejohanan, terutamanya kerana saya satu-satunya orang dalam pasukan saya. Ia menyukarkan 1 pemain untuk mencapai 3 teratas, untuk meningkatkan Pasukan saya. Sangat Kecewa dengan update ini


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :