• (iOS) WorldCraft: 3D Block Craft мами генератор ключове

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ WorldCraft: 3D Block Craft ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ WorldCraft: 3D Block Craft IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ мами генератор ключове ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ WorldCraft: 3D Block Craft 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Мисля, че това приложение предлага справедливо изживяване, близко до оригиналния Minecraft. Харесва ми факта, че добавихте умението за езда.

    Това е страхотна игра, много като Minecraft, но можете ли, моля, добавете опция да станете приятели с играчи. Срещал съм много хубави играчи, но рядко ги срещам, защото никога не знам къде са. Ако добавите опция за приятели, ще ви дам 5 звезди

    Усеща се като копие на minecraft, но това е, което аз играех преди да получа minecraft! Благодаря за цялото забавление! Последният път, когато играх това беше преди 5 години, когато бях на 8 или 9.

    WorldCraft: 3D Block Craft சாகசம் jclo

    Бъги, забавяне и анимацията е наистина лоша. Но как играеш играта е добре

    Здравей

    Преди беше толкова страхотна игра, но сега дори не ми позволява да строя с блокове. И не мога да вляза в режим на оцеляване. Не бих предложил повече, освен ако не оправят това

    Много хубава игра, но ще бъде по-добре, ако можете да карате превозни средства, да осиновявате домашни любимци и да добавяте блокове и герои. Най-важното е да ни позволите да играем от 3-то лице. Или за смяна на камерата.

    Харесвах тази игра, когато беше по-жива и онлайн беше много активна, срещнах някои наистина страхотни хора, но когато тя изчезна, хората изчезнаха. Въпреки че не играе толкова много до ден днешен, все още е наистина забавно и малкото все още онлайн също са доста готини. Препоръчвам тази игра

    НАЙ-ЛОШИЯТ GAMEEE!!! играх играта и след това разгледах инвентара в креативно и инвентара дори няма много, моля добавете още неща, а също и МЕНЮТО!!! Няма меню, което да има като снимката на меча и след това щракнете върху него, ще отидете в острото меню, но това не е страхотно и дори няма пещ, сандък, маса за изработка. NONE не изтегляйте тази игра, тя е просто загуба на време

    Играта е като като почна да правя къща ме изхвърля от играта и повече не мога да включа.

    Тази игра е доста добра, но картата на онлайн версията е гадна, защото е малка, а другото е, че няма онлайн режим на оцеляване, моля, подобрете тази игра и я направете повече като minecraft

    Хубава игра, но трябва да подобрите някои неща, като например да накарате водата да се разпръсне и да добавите животни, както и да дадете опция за готвене и най-важното - нощ и дъждовен сезон

    Мисля, че това приложение е добро, но има няколко неща, върху които трябва да се работи. Много пъти това приложение ще ме изостави или дори ще ме изгони. Повечето от ругатните, заради които изтрива съобщението ми, биха били думи като „Съм“ или „След“. Мога ли да помоля да се оправи с това? Също така питам, че може би добавянето на още блокове към играта би било хубаво. Освен това, това е добра игра. Обичам да играя роли в него.

    Worldcraft е невероятно, беше толкова забавно! Можете да играете с мултиплейъри Също и сингълплейъри, но съм разочарован от насилниците, но това е добре, хаха! Това е готино

    Много лошо

    Обичам тази игра и винаги се връщам към нея. Преди няколко дни обаче купих пакет с монети и така и не го получих.

    Много e tupa ne q teglete

    Тази игра е невероятна!!! Толкова много се отнася до minecraft. Единственият недостатък е, че понякога се затруднява и отнема много време.

    Страхотна игра, обичам я, но давам четири звезди, защото няма вода и ако няма вода, не можем да работим в градината, а ако можем да се занимаваме с градинарство, тогава не можем да правим земеделие, защото трябва да получаваме цялата храна от животните, а не от културите, затова не играя много тази игра

    Въпреки че тази игра е страхотна, някои игри няма да ми позволят да ги изтегля, включително тази. Имах го и сега се опитвам да го взема отново, но щеше да се изтегли и след това да се изтрие. ако можете да изтеглите тази игра, препоръчвам да го направите. Друго нещо е, че не можете да хвърляте хайвера на животни. Също така влизам в Wi-Fi и пак няма да работи! Но, моля, помислете за получаване на тази игра и също така знайте, че не е ужасна, просто има някои малки проблеми.

    Харесах играта, но всъщност мразя скин пакетите. трябва да добави повече естествени mcpe кожи. отнема ми много време, за да вляза в играта. контролните подложки са масивни и не мога да регулирам размера на контролните подложки. За това има преглед с 2 звезди

    WorldCraft: 3D Block Craft சாகசம் jclo

    Всичко беше наред, но само в мултиплейър всеки път, когато отивах да създавам свой собствен свят, дори не можех да преместя контролерите или се счупиха, изобщо нямаше контролери, дори се надявам да не го купите и се надявам, че вие и се надявам това да помогне Вие.

    Тази игра е добра, когато я играх преди години. Но когато създавам свят сега, това не го спасява. Искам да създам свят и да го кача, но не ми позволява да запазя този, който създадох. Кара ме да рестартирам строителния процес отново и отново.

    Страхотно е, но понякога изостава, въпреки че имам около 1 GB останал в телефона ми Препоръка: Добавете Multiplayer Survival (в международен план [където някога тази игра е налична])

    Това е хубаво място за ролеви игри, безплатна игра, докато можете да си позволите Minecraft. Опитайте се да подобрите чата обаче, понякога може да има проблеми.

    контролите са гадни, понякога, когато се опитате да летите наляво, в крайна сметка летите нагоре

    Най-лошата игра, която давам на тази една звезда, защото няма никакво село и няма опция да яздите кон и да галите животно и няма опция за търсене в инвентара плюс няма повод за Грабнете животните и не можете да поставите плоча от горната страна на блока плюс как да направя плочи в режим на оцеляване не мога да намеря опция там и няма стълби.

    WorldCraft: 3D Block Craft ጀብዱ dzie

    Много добра игра, въпреки че ако надграждате много, изостава малко. Като цяло много добра игра.

    Не ми забива хората, които хеитват играта проблема е в телефона ви не в играта вие сте отговорни за това не хеитвате играта.Намирам много неща дори и рятко срещате овце но немога да намеря вода и лава.и моля вложете нови неща като лъкове стрели запалки и някъв портал към енда.Това е най-яката игра на света теглете и не мислете

    Беше страхотно, когато го изтеглих за първи път. Но сега няма да покаже света, който създадох. Многократно съм го изтривал и изтеглял и никога не работи.

    Играта е страхотна като цяло, но имам 1 малък проблем с оцеляването, това е рядкост на търсенето, която е толкова трудно да се намери, така че можете ли да ги направите малко по-често срещани, моля

    Доста е лошо, щеше да ме отведе до пещера, след което трябваше да копая изхода си и това отне 11 минути. Но, не ме интересуваше..... Построих нова къща, после направи същото, така че после построих нова къща. Но тогава ТО нямаше да спаси света ми! но като цяло играта е доста добра.....

    Толкова е тъпа.Мисля че оригиналът е най-добър

    Наистина обичах тази игра, защото беше моето детство и наистина я оценявам. Но сега, когато се опитвам да играя тази игра хиляди пъти, тя никога не ми позволява да вляза в някой свят, който е гаден. Не съм злобен, но честно казано вече не харесвам този последен ъпгрейд Съжалявам. Но аз не играя тази игра, въпреки че това винаги е било моето детство и наистина ми липсва.. Освен това обичах тази игра

    Това е страхотна игра, но проблемът е, че играта не работи. Всеки път, когато вляза в играта и натисна мултиплейър и избера света, няма да се зареди. Моля, поправете го.

    Как да засадиш дърво

    Това е хубаво. Тази игра има толкова много чудовища и нейната екстремност харесвам extream

    파워레인저: 레거시 워 액션 yzde

    Много е яка.

    WorldCraft: 3D Block Craft הרפתקאות rlkm

    благодаря за тази игра

    Без да мислите теглете дори 5 звезди с малък максимум 10000

    Изтеглих играта и я изтрих веднага. Много е бавно и не можете да положите повече от 5 блока. /:(

    Мега qka игра

    Бива я

    Youtube

    WorldCraft: 3D Block Craft ጀብዱ dzie

    Супер игра!!!

    Teglete xora zaslusavasi

    Много ми хареса тази игра, но сега тя не спасява световете ми. Преинсталирах тази игра. След това тя започна да работи добре, но само за няколко дни. моля, поправете това, тогава няма да се поколебая да ви дам 5 звезди.

    Тази игра е наистина добра за изграждане на неща, но това, което ме притеснява е, че не можете да изтриете водата, така че тя просто остава там. Също така оцеляването е доста трудно, но това може да съм само аз. Няма много разнообразни предварително зададени аватари, така че ако можете да поправите, ще бъде страхотно. Но ако тези неща не ви притесняват, тогава са пет звезди, но докато тези грешки и незначителни проблеми с играта не бъдат разрешени, това е ⭐⭐⭐⭐☆ звезда от мен.

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :